Pagina's: [1] |   Omlaag

Auteur Topic: link naar .js  (gelezen 1033 keer)

Tony

• Nieuw lid
  • *
link naar .js
« Gepost op: 01-02-2010, 13:33 »

Hallo,

In het script staat (H12);

// Maak in de head van de HTML-pagina de conditinal comment met daarin de link naar deze pagina (uitklapmenu.js) zoals staat beschreven in het boek onder H12.31.

Maar ik zie geen H12.31

Het enige wat ik nog moet doen is dus de comment op blz 204 opdracht 21. Maar hoe moet ik de regel opmaken dat hij naar dit script verwijst? ik hem in de map script staan.

BVD

Frances

• Beheerder
  • Junior lid
Re:link naar .js
« Reactie #1 Gepost op: 01-02-2010, 13:48 »

Hallo Tony,

Dank voor je opmerkzaamheid! In het commentaar bij het script staat blijkbaar een typfout, H12.31 moet zijn H12.21, ik heb het inmiddels aangepast.

Als je script in een map script staat dan zal je in de conditional comment in de pagina oef12-uitklapmenu.js moeten aanpassen, dat wordt dan script/oef12-uitklapmenu.js ervan uitgaand dat je pagina zelf niet ook in een map staat naast de map script. In dat geval zou het nl. ../script/oef12-uitklapmenu.js worden.

Frances

Tony

• Nieuw lid
  • *
Re:link naar .js
« Reactie #2 Gepost op: 01-02-2010, 14:17 »

Ok, maar je bedoelt de regel aanpassen in de html (niet in .js) :)

In de html staat nu een CM van:

<!--[if IE 6]>
<script type="text/javascript" src="uitklapmenu.js"></script>
<link href="script/oef12-uitklapmenu.js" rel="javascript" type="text/javascript" />
<![endif]-->

Maar ik zie nog steeds problemen met ie 5/6/7

Ik in 1 map ("site" genaamd) de pagina's html staan en in dezelfde map, 2 mappen. 1 voor css en 1 voor de script. CSS gaat prima, dus script moet ook via script/scriptnaam.js als verwijzing.

Zie bijlage voor evt fouten
« Laatste verandering: 01-02-2010, 14:30 door Tony »
Pagina's: [1] |   Omhoog