O, ik zie het al. Het komt door de verschillende font sizes die ik had gebruikt. Voor links had ik font-size: small gebruikt, en voor rechts x-small, waardoor de boxen eromheen natuurlijk ook smaller worden, want die worden nu in em opgegeven. Maar zelfs als ik de font sizes allemaal in procenten opgeef (voor kolmidden 100%, voor kollinks 90%, en voor kolrechts 80%), en ik alle maatjes keurig omreken en schaal (d.w.z. voor links nog eens x 1/0.9 en voor rechts x 1/0.8 erbij) dan klopt het nog niet.
2. Wat heeft nu de voorkeur om kolommen te realiseren? Werken met float zoals in opg. 9 of met absolute en relative positions, zoals in opg. 13 ?
3. Kun je niet een voorbeeld van oef. 9.3 neerzetten met drie verschillende afbeeldingen als achtergrond voor de drie kolommen die meerekken ? Ik krijg het absoluut niet voor elkaar.
Zelfs met maar 1 plaatje voor het geheel gaat het niet goed, want zodra ik de half doorschijnende groene achtergrondkleur uit H. 13 voor de middenkolom toevoeg valt het plaatje daaronder dan opeens weer weg.